You´re my angel <3

Jonathan Thröstur Gudjónsson, du är mammas lilla solstråle.. Du lyser upp min dag. Jag älskar dig så otroligt mycket. Går inte breskriva med ord hur mycket du betyder för mig. Jag ska finnas finnas där för dig genom eld & vågor, gott & ont. Jag ska stötta dig & lära dig rätt & fel.. för tro mig jag vet. Jag ska inte ljuga för dig om vad jag gjort för att du inte ska göra det, istället ska jag berätta hur man idag ångrar saker. Jag ska hitta på saker med dig, äventyr, leka & helt enkelt finnas där som vän & mamma. Du gjorde mitt liv värt något, du fick mig att orka, du fick mig att tro på det goda, du fick mig att hoppas. Jag ska göra allt för att du ska vara lycklig.. Du kommer alltid komma i första hand. Mamma älskar dig <3

Idag sa Jonathan Mamma som om det kom från en tre åring. När jag hörde det började jag stört lipa, tog upp honom i famnen och bara krama honom. Det var så underbart att höra det....

Igår kväll när jag var påväg ut och röka så frös jag till.. Helt plöstligen kommer det från jonathan "ga-ga-ga-da-da" och han sa det i sömnen och det var det näst gulligaste jag hört <3 Det är så kul att du göra framsteg, och sen gick han med en stol framför sig idag, han bara skratta, Hihi :) Bara han får lite mer balans så går han :) Jag vet det kan ta tid men han är så duktig min lilla plutt <3

Ska kolla klart på filmen nu, GodNatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0