YAY!

Sami fick hyra min LGH efter mig, så jävla underbart :D Sen blir jag av med lite saker också..
HörnSoffa, fotölj, bokhylla (sån man har tv i), köksbord + fem stolar, litet lack bord + 3stolar (ute), micro, kaffekokare, pappershållare (torky), knivställ, gardinstänger + gardiner (om han ville), 6glas, 6koppar med fat, 6ölglas (Små), 8snappsglas, 1stort ölglas, och typ två statyer eller något ^^, allt det för 3500kr... Rätt billigt ändå.. för allt är ju i bra skick.! Och då kan jag äntligen betala barnvagnen, fast denna vill jag ju sälja och köpa en ny.. Blir min fjärde barnvagn isf :S Men gillar inte denna, inte min stil på barnvagn.. Någon som vill köpa den för 2000kr?!
Anyway, har varthos mor i princip hela dagen förutom när jag och sami var på TF, sen följde han med hem till mor och tog en kopp kaffe..
Imorgon blir det poker kväll & jag hoppas också på guitar hero och kanske lite singstar ;) Så jeffla kul ^^, Så är barnledig imorgon och på torsdag sen tisdagen där efter igen..

Om ni inte har märkt så mår jag mycket bättre nu? Inte lika deppiga inlägg & jag tror det har mycket med annika att göra.. För hon hjälper mig så mycket med Jonathan & det är underbart :) Får man lite egentid och kan hitta på lite mer.. Det är faktiskt skönt att vara barnledig rätt regelbundet.. För annars är man ju helt själv med honom & det tar både psykist & fysiskt.. Så tack annika för all hjälp <3 Det har fått mig att må mycket bättre :)
Ne ska glo TV nu.. Ha det fint.
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Skönt att allt löser sig.

Ricktigt skön kille Han Sami, gillar han. Synd att det inte kunde bli ni två ;)

Ja Annika ska ha stort tack för all hjälp, verkligen gulligt av henne......en stor bamsekram till henne :D

Ja i kväll blir det poker sen får vi se vad vi gör, känner min man rätt så blir det lite sing star iaf men den nya skivan:)

Ha det fint gumman och vi syns.

2008-09-23 @ 09:49:25
URL: http://honeypearl.blogg.se/
Namn: Kornelia

Öhh syns att jag har precis vaknat hahahah fan va fel jag skriver :P

2008-09-23 @ 09:51:22
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0