Verkligen ingen sovmorgon...

Godmorgon..

Jonathan vaknade vid sex och ville inte alls somna om så då fick man så snällt gå upp :/ Jag som alltid varit en sömntuta har väldigt svårt för att gå upp så tidigt, men men.. inte jag som bestämmer nu, tyvär. För då hade vi sovit till minst 10 varje dag helst tills 2 :P
Idag ska jag möta Sami på torget vid 10 tiden, jag hoppas & ber nästa (men bara nästan) till gud att att han får ta lägenheten efter mig.. För då flyttar jag precis i början av ocktober... för jag vill vara här när mamma fyller år <3
Usch vad jag kommer sakna min mamma :'( men nån gång måste jag kunna växa upp ordentligt och klara av att vara ifrån henne, men det är svårt.. skit svårt! Jag vill ju att Jonathan ska ha sin pappa i närheten så då är det bara välja, jonathans behov eller mina.. och som jag sa i förra inlägt, jonathan kommer i första hand och då blir det att man flyttar.. det positiva med att flytta är ju att jag har vänner & släkt där, sen gillar jag landet.. Så kanske kommer jag trivas. jag har ingen aning om hur det kommer bli, men jag kommer nog inte vara lika ensam som jag har varit här fast det vet man inte.. det är något framtid bestämmer.
Ne nu ska jag ut och röka.. igen. (blir så på morgonen)
ha en bra dag gott folk.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0