Underbara du <3

"Fan vad jag saknar dig just nu!
Önskar att jag bara kunde få ligga och hålla om dig!
Hoppas verkligen att vi ses i framtiden.
Kan  verkligen inte glömma dig!
Massa mys och Pussar på Sötnosen! :*<3"
/ Hemligt för er.

Du är så underbar och go, du kommer alltid finnas i mina tankar och mitt hjärta. Det vi hade/har är äkta kärlek, synd att vi inte kan dela den med varandra. Jag älskar & saknar dig varje minut. En sista natt med dig hade varit underbart. Bara få krama om dig, kyssa dig, kolla dig i dina ögon.. Höra ditt underbara skratt, se dig le. Vara nära dig. Du är en person jag skulle kunna spendera resten av mitt liv med. Att en kärlek i så ung ålder fortfarande än i dag är levande inom oss.. Att saknade efter varandra är så stark. Att  pirret i magen när man ses & blygheten fortfarande finns kvar är sött. När jag träffar dig så kommer allt de tillbaka, blyg & tyst, blir generad för minsta lilla & magen vänder sig nästan pga alla fjärilar. Du är speciellt & jag älskar dig fortfarande idag. Det var ingen "fjortis"-kärlek, det var äkta kärlek.

Kommentarer
Namn: Anonym

Ja Sesse det va verkligen synd att ni inte höll ihop :( Han är en sån underbar kille som är svårt att få tag på. Men nu är det som det är.

2008-09-28 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0