Söndag

Söndagar är alltid tråkiga och jag slår vad om att denna kommer bli lika tråkig..
Har iaf varit iväg och hämtat Jonathan, så gick jag upp till torget och hämtade ut 4000kr :/ 3tusen för barnvagnen & 1tusen till mamma.. Hade gärna behållt alla dom pengarna själv! Köpt MASSA kläder till båge jonathan och mig.. Men men, nu kan jag inte det.. tyvär :( Hade velat köpa ett lager med kläder innan jag flyttar.. för där har dom ingen bra butik som säljer så billigt som g-kås ^^,
Mika kommer och hämtar sina pengar om en timma ungefär.. Sen ska jag fortsätta med mitt packande... Usch det är så tråkigt att packa.. och idag måste jag flytta på min dator för databordet ska ges bort till pingskyrkan imorgon + massa andra saker.. mitt förråd är typ fullt med saker som ska ges bort.. sen har jag lite byråer också och nattbord. Orkar inte försöka sälja det.. Har iaf fått sålt lite och det var de jag fick dom 4000kr ifrån..

Men tror nog att jag ska äta något nu, känns som de faktiskt. Sen får jag skynda på för 17,0 lägger jag mig på soffan och kollar på TV till klockan 12 ikväll ^^, Går massa bra program..
Synd att man inte kände så många här, för idag är det klarblå himel, skinande sol, dock lite vind. men jag kallar det fint höstväder.. så hade gärna velat gå ut och gå i någon timma.. och hade jag haft en bra kamera hade jag gått ut och fotat!
Men men, Ha en bra dag folk!
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Alexandra

Nej jag todde aldrig jag skulle få ett sånt hevlete som jag fått , ingen i min släkt har haft jobbiga graviditer så jag förväntade mig ju detsamma:P



Ja när dom blir större & inte växer så fort kan det vara kul & lägga lite extra men samtidigt finns det massor med snygga kläder för mindre summor pengar :)

kram

2008-09-28 @ 19:11:00
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0