Slängas.

Godmorgon.
Är sjukt trött nu.. Får fan börjar lägga mig tidigare så jag inte är så trött på morgonen..
Idag ska Jonathan till Annika & micke :) Men bara över dagen. För jag & mamma ska slänga massa grejjor, vi har ju sorterat mitt & hennes förråd.. Ska faktiskt bli skönt att för en gångs skull göra sig av med saker, det är jobbigt men skönt. Jag har ju svårt att slänga saker.
Igår var det två gubbar här från pingstkyrkan och hämta massa grejjor, de blev glada över allt de fick :) Så snälla vi är som skänkte massa saker. mitt databord ska även till dom innan jag flyttar. (pingstkyrkan är typ som röda korset, fast de har olika porojekt som pengarna går till)
Igår gick jag&mamma till affären sen hämta vi gabbe vid tolv, direkt efter det gick vi till torget, jag fyllde i en blankett och skrev en lapp till socialen.. sen gick vi hem.. kort efter de gick jag till tandläkaren, kom hem till mor &då åkte vi direkt och hämtade markku, sen vidare till hans mamma (skulle vattna alla hennes blommor för de är inte hemma) sen affären igen.. När jag kom hem så hämta jag mitt kort och mina nyklar & gick sen till affären IGEn, glömde köpa en grej :P sen hem, ge jojje mat & lagade samtidigt mat till mig.. sen kolla man på tv och tog det lugnt...

Nu är det inte alls långt kvar tills jag flyttar :) 1månad bara & jag längtar så mycket och börjar bli riktigt nervös :P Ska försöka åka ner till pappa denna veckan sen åker man ner till fbg & hälsar på där.. Ska bli kul. Sen den 21 åker man hem igen för 22 ska man vara hos tandläkaren igen.. sen kommer förhoppningsvis containern & sen åker jag.

Ne ska byta blöja på lilla busen, ge han frukost, äta frukost själv för första gången på en evighet.. sen vette fan.. det visar sig. Ha en bra dag.
Puss&Kram

Jag drömde att vi kysstes & jag var i himelriket för en sekund <3

Kommentarer
Namn: F R I D A - Philips mamma

VA?! Kommer du ner hit åt denna vecka?! SÄG TILL MIG NÄR DU ÅKER!

2008-09-30 @ 09:29:00
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0