Rubrik

Gokväll..

Idag gick jag o mor till affären, sen följde jag med henne hem, Kollade på TopModel 3 & extreme home makeover.
Efter en stund spelade vi lite Guitar Hero, men det var inte mycket alls.
Badade Jonathan där med och han tyckte det var roligt :D Alltid lika kul att se han göra framsteg (han tyckte inte det var så läskigt denna gången.. nu blir de bara bättre och bättre)
Sen gick vi hem & kollade på Idol sen Heros. Eller Jonathan somnade med en gång..
Jag funderar på att gå och sova, men jag vill så se Sex and the city :/ Men ska vara på Arbetsförmedlingen kl 11 imorgon, fast jag har ju tid att sova imorgon när jag kommer hem för jag har barnvakt imorgon :) Ska bli skönt, får se vad man hittar på. Om man drar till Mika och umgås lite med honom eller om man bara är hemma och tar det lugnt.
Har inte så mkt mer att säga..
Puss&Kram

I s l a n d <3

Kommentarer
Namn: Hon den där

Du säger att du också saknar. Vet du hur det känns att behöva flytta ifrån er två. Att inte kunna finnas där för er? Gjorde det enbart för att komma ifrån du vet vem och kunna börja leva igen. Allt började bli bra, sen kommer bomben, DU SKA LÄMNA SVERIGE? Jo jag vet att Jojjes pappa bor där. Men iaf. Jag känner mig helt hjälplös. Vet inte vad jag ska göra om det händer er något. Tänk om jag skulle få reda på att du va ledsen, eller vad som helst. Hur ska jag kunna finnas där för er då gumma? Fan vill inte att ni ska flytta. Men jag förstår att det kanske behövs. Ta hand om er iaf. Ni är allt för mig. Älskar er båda så himla mycket :'(

2008-09-05 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0