Rökning dödar . . .

Mm det gör de.. & idag ska jag sluta röka, Jag vill inte (!!!), men jag måste :( Annars kan jag inte spara till min Islands resa :/ Jag hoppas att soc hjälper mig mer resan, då slipper dom iaf betala 2500kr varje månad till mig.. & efter mammaledigheten är slut blir de mer pengar..Dom har gjort sånt iaf hoppas bara de inte har slutat med de.. (asså hjälpa foolk när de flyttar..)

Anyway, om 40min ska jag & jonathan vara på BVC.. Sen klockan 11 har jag & mamma tvätten.. Sen ska vi kanske baka en tårta idag, bara för skoj skull.. Jag  är så jävla sugen på de & sen ska man ju sluta med sånt gott när jag får pengar den 20de.. Då blir det nutrilett & inget godis, cola, mat, cigg.. bara pulver + vatten :/ Känns lite si såsär, men jag vill gå ner i vikt & Det är det bästa sättet för mig eftersom jag inte kan äta rätt.. varken maten eller hur ofta man ska äta..

Nån dag måste jag upp till torshälla fastighet & dra med mig Sami dit också.. eftersom jag ska säga upp min lgh och han ska ta över ^^, Hm, har inte mkt mer och säga. skriver kanske senare idag.. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Alexandra

Du kommer tappa vätskan i kroppen av nutrileten inget annat , när du väl börjar äta igen går du troligen upp allt + några extra kilon också ..

2008-09-09 @ 10:23:44
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0