Packar..

När jonathan äntligen somnade så började jag packa.. Packa en flyttlåda igår och idag har jag packat 3 flyttlåder.. nu är det inte mycket kvar att packa :) Mest kläder & lite(!) små plock :) Sen är det dags att flytta :D Känns helt underbart! Sen det också att jag fått ett hus på Island ;D Fast man är lite orolig för mormor vart hon ska vara, men när hon inte har någonstans att vara så fårhon självklart vara hos mig <3
Sen fick jag måla och sånt :) Det känns också asbra, får jag hur det precis hur jag vill :D
Ska göra det så mysigt :D
Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra :S Mamma och de har besök, men vi skulle fixat iordning lite.. men blir nog inte så för om tre timmar ska de lämna jasse... får väl helt enkelt bara ta det lugnt.. hämta en flyttlåda hos mor och sen ta det lugnt..
Äh har inget mer och säga.. Ha det fint.
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Jo dom har gått nu och vi har ätit, så nu väntar vi på att lilla prinsessan ska komm ahem och äta sen blir det att lämna henne och sen till svärmor och kolla vad vi skulle göra där när dom är borta:)

Duktig du har vart :D

Vi får nog ta det i morgon det andra :(

2008-09-21 @ 15:28:48
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0