Lite sovmorgon :)

Gordmorgon läsare.

Igår vaknade jonathan vid 11 och totalt vägrade att sova.. sen efter en stund (kanske en timma) så ville han sova. Då fick han välling sen somnade han, då gick jag med och sov.. Sen vaknade han vid sex & jag trodde han ville gå upp då, men visade sig att han bara var hungrig.. Han fick mat & en fortsatte han att sova tills nu..

Igår ladda jag ner 150techno/dance låtar, sköönt! Har man massa musik att lyssna på :D Är så trött på min gamla, är inte längre som förr i tiden, då hade man alltid nya bra låtar.. Man märker att man inte längre är en ungdom..

kollade på ett as bra program igår om plastikoperationer på ungdomar.. & jag vill VERKLIGEN göra en fettsugning & bukplastikoperation.. Tänk att få en platt mage? Jag kommer inte ihåg sist jag hade de..  var när jag var skit lite & då brydde man sig inte speciellt mycket, eller man tänkte inte på de förens man blev tjock.. & sen dess har jag velat bli smal igen.. Så tänk om man skulle få den drömmer uppfylld.. Underbart!
Det var en som var 19år, hon blev gravid när hon var 14 & gick upp 32kilo.. efteråt hade hon en personlig tränare och gick ne de extra kilona, men sen var de så mycket löst skinn kvar så hon gjorde de.. & hon hade inte alls så ont efteråt, bara att det spännde åt mycket & om hon grät så gjorde de ont .. men jag skulle lätt kunna pina mig själv i två veckor för att sen må bra.. Make my dream come true <3

Ajja, har väl  inte så mkt mer att säga.. händer inte så mycket just nu för jonathan har haft feber ju.. så har inte kommit ut & det är tråkigt.. jag hatar att bara sitta inne, speciellt eftersom man vaknar så tidigt, då har man så många timmar kvar tills man kan sova..

Ne ska hämta jonathan nu & byta blöja & ge han frukost, kan tänka mig att han har smitit in på toan som vanligt. Men ha det bra.
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Johanna

Kul att skriver mer nu :) Du ska vara stolt över dig själv att du klarar dig fast du är ensamstående :) Kram

2008-09-18 @ 13:26:47
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0