Lite från dagen..

Gick med mamma till Gabbes skola och hämtade honom, men han följde med allan hem så vi gick till affären, sen hem till mamma. Hann inte vara där länge för sen gick vi till affären igen & sen till Antti, Mira, de fem barnen & hunden ^^, Efter det gick jag hem & lagade mat sen dess har jag bara kollat på tv.. Så har vart en lugn dag för mig idag..
Imorgon ska jag lämna Jonathan hos Annika runt 11tiden, sen ska jag till affären & sen hem.. göra något för att fördriva tiden sen vid ett ska jag möta Sami på torget för jag ska säga upp min LGH och han ska ta över.. Hoppas vi på iaf.. Inte säkert han blir godkänd eftersom han bara blir anställd 4-6mån varje gång på sitt jobb, eller kontraktet gäller så länge.. Anyway, efter de ska jag hem och börja sortera ALLA mina saker, se vad som kan slängas och vad jag ska ha med mig och sen packa ner de jag ska ta med mig.. Sen ikväll kommer Sami hit efter jobbet så ska jag göra Fläskfilé, vitlöksostsås & pasta, så ska vi käka de, MUMS så gott <3 Kanske man tar 1-2 cider ikväll med, får se.. Jag är som sagt barnledig fre-lör.

Jo fick reda på idag att jag får hyra mitt mormors hus :) för 45 000isk i mån (ISK inte KR, om ni vill veta exakt hur mkt de är gå in på forex.se) anyway, det är ett hus på två våningar, 3sovrum, 1vardagsrum, 1kök & ett badrum.. dock gillar jag inte trappan för den är livsfarlig! Hate it! Det var den jag trilla ner ifrån och fick mitt hemska blåmärke (bild visas i slutet av bloggen) men det får man fixa på något sätt.. :P Men känns apbra! Super (Y) nu ska man bara fixa jobb också, men det finns alltid något inom fisken och snart kommer vakt tiden och då är det gött med pengar.. måste bara fixa barnvakt under den tiden..

Ne ska sluta babbla nu, ska kolla lite på Wanted, se hur långt jag orkar innan jag blir trött.. Ha det bra & tack för att ni läser min blogg, men ge mig gärna ett litet "Hej jag kika in här" så man vet :)
Puss&Kram

blåmärlet trappan uppifrån
Blåmärke & trappan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0