Klart

.. mm jag ska flytta till Island, det är helt bestämt nu..
Ska bara beställa en container för mina grejjor, spara lite pengar (därför slutar jag röka), sen beställa flygresan ;D längtar bra mycket tills jag flyttar.. ska bli så skönt men kommer sakna alla här & då menar jag alla. ska försöka flytta innan jul.. så kan jag kanske hälsa på mamma & pappa nästa jul..

Det är lite läskigt att tänka på att jag ska flytta :/ Kommer itne träffa henne alls ofta :S Faktiskt väldigt jobbigt.. Men men, nån gång måste jag växa upp ordentligt och kunna vara ifrån min älskade mamma. Det är väl på tiden.. Jag har ingenting och göra här uppe.. Så varför vara kvar?
Känns bättre att kunna bo på Island, massa släktingar, vänner (!!), jobb, jonathans pappa.. och självklart där jag kommer ifrån <3

Kommentarer
Namn: Alexandra

Det gör man av pulverdieter , bättre att du äter exempelvis efter tallriksmodellen men ökar mängden av grönt & drar ner på kolhydraterna .

2008-09-09 @ 19:44:26
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0