Inte så trött

HejHej.
Vaknade för en stund sen, inte så trött faktiskt, konstigt nog. Trodde det börjades nu igen när jonathan är hemma. Gick och la mig vid tolv, vaknade vid kvart över fyra. då var lill plutten hungrig & sen nu för en stund sen. Men konstig nog är jag inte så trött. Det känns skönt, fast man känner i hela kroppen hur trött man är :P
Jonathan är just nu i hallen och försöker få ner en papperskasse med kläder ^^. Min lilla busunge de där..
Igår när han kom hem så höll jag på att skratta ihjäl mig, han har börjat snacka så roligt xD
Han kryper så otroligt duktigt & han går jätte bra mot soffan. Känns som om han kommer gå tidigt..

Anyway, igår vid halv sju tog jag & mamma en promenad med Jonathan. Det var mysigt att få snacka  lite och så. Idag ska vi kanske baka tårta, dra till ÖB & gå en sväng. De säljer ju barnmat på öb för 5kr styck.. Så man får väl passa på :)

Ne nu ska jag se om Jonathan vill ha Frukost.
Ha det bra.
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Ja det kan vi göra, baka tårta och smaska på den :P

Jag är inte lika duktig som du så jaghar precis vaknat :S Ska försöka få igång hjärnan.....men vi hörs senare.

Kram till er båda <3

2008-09-15 @ 10:23:05
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0