Helt slut..

Igår var vi ju hos mamma & skulle spela poker, det gjorde vi också och det var riktigt roligt.. Vid halv tio mötte jag Sami sen spelade vi en runda till.. Sen var det SingStar & då var både jag och mamma igång ordentligt! Sjöng uta bara den xD Mamma började få lite svårt med sitt talande sent mot natten xD Men vi hade iaf skit kul & sjöng till tre eller något :P Då var sami Tvungen att gå hem för han skulle ju jobba 3nästa dag, då gick Micke också hem och jag tog en cigg med mamma sen vandra jag också hem.. Blev väckt vid 2 tiden, ringde annika (som hade jonathan) sen gjorde jag mig iordning, gick och hämta Jonathan, gick till torget & tog sen en lång promenad & nu är jag helt slut.. Vart så otroligt varmt :P
Blir en slö dag för imorgon har vi tvätten 7-11 :/ sen ska jag va hos tandläkaren 9,40, usch! hatar tandläkaren.. Men men.
Ne jag ska väl kolla lite på tv nu.. ha det bra.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0