Gråmorgon.

Nyvaken, trött & inte alls så glad.
Vaknade lite innan sex av att jonathan stod och skrek i sängen. Usch >.<
Gick i säng direkt efter filmen på 3.an för att jag skulle vara pigg.. Visst jag är inte så trött som jag brukade vara. Rätt skönt ändå att Sex and the city sluta.. då slipper jag tvinga mig att vara vaken till halv ett & sen vara döds trött på morgonen.
Jo, kollade på filmen igår & jesus vilken mes man är. Lipa som en liten unge som tappat bort sin finaste barbie docka xD Men som de sa på Oprah Winfrey show i Måndags så är det ingen besvikelse. Ja, jag kollar på Oprah, kollar även på Rachel Ray.. De blir så när man vaknar runt sju tiden och har inte ett piss att göra.. & nu för en gångs skull så är de ju städat här.. Så man kan inte ens plocka iordning.
Jag förstår inte varför småbarn inte kan sova till typ 11?? Det hade vart så underbart skönt.. även efter en barnledig helg så känns de inte som jag fått sova ut. Fast iofs efter fredagen så sov jag bara 3 timmar, sen kom man ju hem & städade varenda rum & somnade i soffan vid 17 och sov tills nästa morgon vid 8.. så där borde man blitt utvilad..

Idag har jag & mamma tvätten, skönt att få lite rena kläder, de få jag äger.. usch, jag hatar att ha så lite kläder. Längtar tills man kan köpa nya & tills man kan ha Tajta Jeans!! Inte använt de på aplänge, hade till och med mjukisar när jag var ute, då är det illa! Fredags outfit blev: Svarta mjukisbyxor, svart sport linne, svart tjocktröja... Snyggt för en fest kväll? Nej! Men har kommit in i stadiet IGEN att jag känner mig så äckligt FET & ful. Det är fan inte kul.. för jag tycker om att klä mig fint, men jag kan inte de när jag känner mig så.. Ska bli skönt att börja åp pulver dieten sen.. Då kanske börjar man må bättre iaf.. Hoppas de. Jag vill inte vara deprimerad & känna mig äcklig. Jag vill vara lycklig & känna mig fin & bra som jag är.
Ibland undrar man om gud straffa mig för något när jag vart gravid, inte för lilla prinsen inuti, men för alla bristningar jag fick.. Jag hatade min kropp innan jag blev gravid, men nu efteråt så kan jag knappt kolla på mig i underkläder. Jag hatar det. Önskar det fanns något man kunde göra åt det. Men icke :/ Jag ska iaf operera bort allt löst skinn nån gång, spara pengar och sen göra de. Först ska jag bara gå ner tio kilo. Det låter kanske mycket, men jag vill väga de. Kanske till om med 15? Då vägen man 55-50 igen.. Känns nu som jag väger på tok för mycket.. Hela 64 kilo :'( Visst de är vad en tjej i min längd ska väga, men det är meningen att man ska ha muskler också & jag är nog den klenaste flicka du kan hitta. Men nog om min vikt och kropp xD

Jag förstår inte hur jag ens ORKAR lägga ner så mycket tid en sån här tidig morgon på att skriva ett såhär långt blogginlägg.. Waste of time.  nu grinar iaf Jonathan för att jag inte håller honom i famnen.. Så får väl gå och göra något åt de. Skriver nog ett (försöka iaf) litet inlägg om en stund igen.. ska bara kolla på Alla älskar Raymond & Just Shoot Me.
Ha det så bra människor.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0