Google..

När ni letar efter bilder, vart söker ni då?
Jag letar iaf på google.. & för ett väldans tag sen så försökte jag hitta en fin blomma jag kunde ha på vaden.. Tyckte den verkligen var skit snygg.. Sen bestämde jag mig för att sätta den i ett inlägg för jag tyckte den passa perfekt in där..
Sen var det en liten flicka som inte kan vårda sitt språk som hitta min blogg och säger att det är hon som ritat den.
Hon kommentera såhär "Nej, det är jag som har ritat den :) Det är en tatuering som sitter på min arm. Vore ju snällt om du åtminstone skrev att det är min bild, copyright du vet. "
Jag skrev sen ett inlägg att det var hon som ritat den blomman & hennes namn.. Hon bad mig inte sluta använda den eller något sådant.. sen tyckte jag min blogg var så tom så jag satte den över alla inlägg..
Får en till kommentar av henne som lyder såhär  "Hej igen... Vill verkligen inte att du använder min tatuering som banner på din blogg. Trodde att det framgick av mitt senaste inlägg. Ta bort den är du snäll." Tänkte redan då att okej, jag tar väl bort den då.
TILLS jag läste hennes inlägg, varför i helvete ska jag vara snäll mot någon som skriver en blogg om mig & inte på det snällaste viset..
Det löd såhär "Är väldigt irriterad över att något white trash använder teckningen av min tatuering på sin blogg. På förstasidan! Så gör man ju inte! Det var henne jag nämnde tidigare då jag kommenterat ilsket över saken i hennes värdelösa blogg. "

Visst det är hennes bild.. men om hon inte vill att den ska användas varför ligger den ute på google? Vet inte om alla bilder kanske hamnar där?

Kommentarer
Namn: Sami

Men vilket drägg haha, sätt ut bilden överallt du kan!!

2008-09-25 @ 23:22:56
URL: http://www.myspace.com/vulturenest
Namn: Sarah

Om hon ber dig ta bort den så måste du ju självklart ta bort den, vilken brist på respekt. Hoppas du åker dit ordentligt för det här. Stjäla någon annans konst sådär... fy.

2008-09-26 @ 11:06:55
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0