GoKväll..

Idag kom Malin & Klara hit, mycket trevligt.. Klara är verkligen en pussglad bebis :) Ville pussa jonathan hela tiden :P Så söt hon är! Och hon är jätte duktigt!
Sen när dom gick så åkte jag, jonathan, mamma & markku till willys & jag svär att jag såg en från Island där, dock en som jag träffa när jag gick i åttan tror jag :P Är 100% säker på att det var han! skulle fan frågat, ångrar mig ltie nu :P
Anyway, kom hem.. Lagad mat (nudlar.. det jag har råd med nu.. var ju och köpte 20paket nudlar så jag klarar mig till den 20de) Sen vart de lite tv.. och vid sju så kom Tottis hit och hälsa på.. Lite ovanligt eftersom han bara gör de när han är full men nu var han nykter ^^, Sen gick han och nu kollar jag på filmen som går på trean.. Allt för mig.. Puss&Kram

JEIJ, ett kort inlägg :D

Btw, det finns en ritad blomma i ett blogg inlägg.. kolla kommentarer så ser ni vem som gjort den, rätt coolt att hon såg den på min blogg för jag hitta den på google när jag sökte efter nån snygg blomma som man kan tatuera in på vaden :P
Anyway, Madelene heter hon som gjort den.

Kommentarer
Namn: Bara en liten filur

Från en som inte heller har några pengar i överflöd (studerar och får prioritera bort det mesta i min värld) så vet jag att man tjänar massor på att baka eget fullkornsbröd och äta vegetariskt. Köp massa burkar kikärtor, röda och svarta bönor och linser. Sen krossade tomater och fullkornsris. Det är billigt och nyttigt. Jag levde länge på nudlar men det funkar inte, kroppen hamnar i någonslags koma och jag blev rysligt deprimerad. Ät långsamma kolhydrater och vegetariskt, det står du dig länge på och du mår med all säkerhet betydligt bättre också.



Ta hand om dig och sonen!

2008-09-04 @ 09:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0