GodNatt

Har precis kollat på Wall-e och nu ska jag sova. Den filmen var väl helt okej, inte min typ av film. Hade högre förväntingar om den faktiskt..
Men är aptrött för jag sov ju bara nån timma "inatt", så nu ska man sova för det blir säkerligen att man vaknar vid 6-7 tiden..

Var hemma hos mamma innan ikväll och hjälpte henne lite med förråden, men sen skulle jag hämta Jonathan halv tre så vi fick avsluta och hämta honom och då fick man inget mer gjort, det är som alltid typ.. när man väl tänker göra något så är jonathan gnällig.
Ska försöka packa ner massa saker nu i veckan så det är klart. Måste egentligen göra de så jag vet hur mkt saker jag ska ha med och så jag kan få ett exakt pris.. är bara lite jobbigt när man har jonathan.. Jag vill aldrig ta någon lång pause när man sysslar med sånt, bara snabbt ut och ta några bloss sen fortsätta, men när man har Jonathan så måste man ju ta lång pauser, han kan gnälla, bli hungrig, bli trött, bajsa/kissa och då måste man ju självklart ta hand om honom.. Och då blir det till att man aldrig gör klart de man börja med.. Har frågat mamma om hon kan ta han någon dag nu i veckan så jag kan få allt gjort. Hoppas faktiskt på att hon kan de, men lutar lite mer åt nej :/ Tråkigt nog.

Ne nu har jag lyssnar på mina älsklings låtar "DJ zitkus - You´re my angel" & "Starsplash - Cold As Ice", så nu kan man sova gott :) Ska bara se vad Josefine ville mig.
Sov gott folk & dröm sött.
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Jag tyckte den va så söt....Wall E

2008-09-21 @ 09:32:55
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0