Godmorgon.

HejHej.

Har jag inte blivit lite bättre på att skriva blogg ? =)
Fast märker att mina besökare har minskat rätt mycket efter mitt blogg stopp.. Men menm, nu skriver jag för min egen skull.. Händer inte så mycket i mitt liv & har ingen att prata med på dagarna så skriver av mig här istället ^^,
Vaknade för en timma sen, var skit trött. Nu  är jag inte lika trött :)
Top Model 3 börjar om en halvtimma så blir att kolla på det eftersom man missa det igår >.< Men gör faktiskt inte så mycket. Jag och mamma var ju i skiftinge då.. Hämtade 500kr hos Filips mamma (hon köpte lite barnkläder av jonathan) Sen åkte vi direkt till Maxi och jag handlade upp pengarna.. Köpte Lite kläder till Jonathan, ett sport linne till mig, en cola, en banan drink som jag tänkte låta jonathan testa & en pucko till mig ^^, Var där förra veckan med och köpte lite kläder till honom. Billigt & snyggt. Anser inte att man måste köpa svin dyra kläder till barn eftersom de växer ur de så fort.

Idag har jag & mamma tvätten från 11-21, det är många timmar de. Men eftersom vi fixat så vi kan tvätta i samma tvättstuga så är det lika bra.. annars är 11-16 så stressigt eftersom vi tvättar tillsammans med tanka på jonathan och så.. Sen händer de inte så mycket mer än det..

Snart ska man på möte på komvux & sen arbetsförmedlingen.. Usch ser inte fram emot arbetsförmedlingen, jonathan är ju alltid snäll annars men så fort man kommer till Arbetsförmedlingen så blir han grinig och vet inte riktigt vad han vill. Sist jag var där fick jag ta upp han ur vagnen och sätta han på golvet så han fick krypa runt där, annars skrek han som ett litet monster, inte alls kul >.< Hoppas bara han bli snäll där :)

Sami ska komma hit någon dag & kolla på min lägenhet :) Om de blir så att jag flyttar så ska han kanske ta över för han vill flytta hemifrån.. (20 år, jobb & bor hemma) Han frågade även mig om jag ville följa med på Tallin krysning, ja det vill jag jätte gärna, men det finns två frågor, Vem ska ha jonathan? Har jag råd? Hade jag börjat på min diet så hade jag haft råd men nu har jag inte börjat ännu, ska ju börja den 20sep ^^,
Hm har inte så mkt mer att säga, min blogg inlägg blir alltid för långa & Jag måste hämta jonathan, han är på toaletten och det är inget bra ställe.. ne, Brb..
Så =) Ska bara lägga upp lite bilder. Ha det bra folks. Puss&Kram & h en fortsatt trevlig dag!

Mössa&Vantar, Skit snyggt :D Två tjocka tröjor :)Tröja + byxor!Tunn tröja + byxorTunn tröja +byxor
jaj tröttMin älskade son medans han äter :D mat i hela ansiktet som vanligt :P


Så det var lite update från oss :) Hoppas ni slänger in en liten kommentar ^^,
Nu ska jag iaf träna a.k.a Byta bajs blöja >.<

Kommentarer
Namn: Kornelia

hihihi bra träning :P

Jag kan säkert ha han när du ska till arbetsförmedlingen, så kan du prata med dom i lugn o ro :)

Snart blir det tvätten ja, ska sortera det jag har snart men det var ju inte så mycket :D

Ses snart gumman

2008-09-02 @ 09:02:43
URL: http://honeypearl.blogg.se/
Namn: Fia

hehe :) alltid kul att se och lässa hur andra mammor har det.

2008-09-02 @ 09:14:15
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Namn: Johanna

Gör det som ditt hjärta säger.

2008-09-02 @ 12:44:36
URL: http://johannavk.blogg.se/
Namn: Sandra-lie

Jätte bra blogg, jätte söt unge. (:

Lycka till med allt! (F)

2008-09-02 @ 20:03:30
URL: http://sandraliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0