Godmorgon..

Jag har bestämt mig för att använda denna blogg tills jag flyttar, så de som inte får mina nya blogg kan iaf följa mig genom mitt liv tills jag påbörjar min kamp på Island.
Men efter andra dagen på Island så byter jag blogg..

Har räknat ut nu också vad flytten kommer att kosta och det går på ca 9500kr :/ Jag hoppas verkligen att soc godkänner de, annars får jag väl hitta på något annat eller helt enkelt skita i alla mina saker :( Men hon sa att är det ingen löjligt stor summa så borde de godkännas! Och nu har jag tagit lägsta pris av allt.

Idag har vi tvätten från 7-11, var visst inte igår :/ Vi ska nog börja ta kort på tiderna vi beställer för vi glömmer alltid bort när de är, eller vi tar fel dag i princip varje gång xD Sen ska jag väl kanske åka till ÖB och kolla om de har flyttlådor till lågt pris, de vill säga om jag får min mammapenning idag..

Igår kväll satt jag och läste på en blogg "Levaidag.blogg.se" & det var riktigt länge sen jag grät så mycket. Tycker så synd om både mamman & dottern, iofs hela släkten men mest dom! jag fattar inte hur världen kan vara så grym.. och nu tror jag verkligen inte på gud! För finns han så är han otroligt elak för han straffar nästan bara de goda människor.. Om JAG hade varit en så kallad gud då hade jag ju börjat med att ge de onda människor en döds sjukdom, en riktigt plågsam! Sen försökt att stoppa alla krig men dom hade förmodligen försvunnit med den dödliga sjukdomen, jag skulle hjälpa de fattiga som behöver hjälp. För allt de hade jag kunnat göra om jag hade vart gud, eftersom de sägs att gud är så himla mäktig osv osv..
Jag menar, Madde, 19år, har levt rätt i alla sina år så får hon cancer och sen dör av den, det ärj u inte rättvist för fem öre.. Kunde inte nån jävla mödare eller våldtäcktsman få den sjukdomen istället.. Legat på sin säng och själv fått känna på hur det är att vara hjälplös..
Ne usch, blir så arg när så underbara människor som inte gjort något fel blir sjuka och dör..  kanske märks lite smått? :P

Ne nu ska jag nog ut och ta en morgoncigg sen ska jag dricka frukost.. Börjar ju med nutrilett idag ^^, får väl se hur det kommer gå.. Ha det bra underbara folk.
Puss&Kram

Någon som tycker min blogg är Värdelös?
Visst, inte så mycket värde har den men om den suger totalt? :P

Kommentarer
Namn: Maja

Ta ingen skit från någon.

Gillar din blogg.

2008-09-26 @ 13:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0