Godmorgon!

Hej kära läsare :)

Igår så kom Sami hit vid nio tiden, prick i tid för maten :) Gjorde ju Fläskfilé, vitlöksostsås & pasta. Det blev verkligen kalas gott! Har nog aldrig lyckats med de så bra som igår. Men det blev uppskattat. Sen efter maten så tjöta vi i några timmar om allt mellan himel och jord :P Runt halv ett tror jag klockan var då kollade vi på Number 23, den är faktiskt riktigt bra. Andra gången jag ser den, trodde inte jag hade sett den men sen när man såg början så kom man ihåg lite :P Sen snacka vi ett tag till efter filmen sen skulle vi kolla på Wall-e, jag hann inte se så mycket innan jag decka xD sist jag kolla klockan var den nog halv fem tror jag? Sami somnade också innan filmen var slut :P Vaknade typ halv tio, hade såå ont i höften :P Hårda soffa xD Inte skön att sova i men as skön att ligga och kolla på tv i dock..
Sen nu på morgonen har vi bara tjötat lite sen drog han hem. Hans mamma Fyller år idag.
Grattis Samis Mamma <3
Snart ska man väl hem till mamma tror jag och hjälpa henne med förrådet.. Jag måste också börja packa snart. Har iofs börjat lite, har packat en låda än så länge. Jag hoppas verkligen att TF godkänner honom. Gött för han att flytta hemifrån & sen bra för mig för då köper han ju lite saker av oss sen kan jag flytta 1nov..
Ajja, har väl inte så mycket mer att säga.. Får tillbaka min son i eftermiddag nån gång :) Min lilla busunge <3
Ha en fortsatt trevlig lördag.
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Kornelia

Skönt med lite avkoppling och fin besök :)



Tänkte på din mat hela kväll i går, vi hade ju äckel korv med bröd blääääääää.....alltså ingen riktig mat!



Ses snart!

2008-09-20 @ 12:06:14
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0