Godmorgon!

Idag vaknade man upp av att jonathan stog i sängen och "brumma" & snacka.. Rätt skönt att han inte skrek ^^, Sen har han också sovit hela natten :D Somnade vid nio tiden igår kväll efter att ha ätit ca 1½dl gröt, en yoggi & lite fruktpuré.. Ja min son kan verkligen äta, ändå går han inte upp i vikt så bra som Karin på BVC vill.. Men jag är glad bara så länge jag vet att Jonathan äter & mår bra =)

Idag ska Mamma kanske hjälpa mig att ta kort på allt som jag ska sälja, sen vet jag inte vad som händer. blir väl promenad mot kvällen..
Ne ska kolla om Jonathan vill ha lite frukost, sen ska jag kolla på Sex and the city ^^,
Ha det bra.
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Sanna

Hej! Det var trevligt att träffa dig och återigen får jag be om ursäkt för hur irriterad jag var.. Mindre bra tillfälle för mig just då. ;)

Lycka till med flytt och med Jonathan och allt.

Många kramar/Samis syrra, Sanna

2008-09-17 @ 00:33:55
URL: http://sannalajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0