Godmorgon

Eller iofs så vaknade jag halv nio :/
Fattar inte vad fan jag gör vaken nu, gick och la mig vid fem eller något.. Och jag som inte skulle va uppe så länge!
Men anyway..
Igår kom annika o de och hämtade Jonathan lite över tolv, direkt efter de fick jag hoppa in i duschen, sen sminka mig och föna håret & sen små springa upp till torget.. Skulle på möte med soc & det gick SKIT bra :D
När jag satt och vänta på Birgit så kom de en tant och sa hej.. Första tanken var "Tänk om man skulle ha sån tur att hon var min soc tant" sen efter en stund så säger hon "Ska vi gå upp Sesse" Vilken jävla tur! Satt där och vänta med nån riktig sur kärring för så låter hon på tele.. Sen när vi snackat ett dag så kom vi fram till ett beslut, jag ska ta reda på priser & prata med försäkrningskassan sen ska jag meddela henne & sen ger hon mig sitt beslut, och de försörjer än 1 månad efter man flyttar & godkänns priserna så betalar de allt :D Så jävla underbart så det finns inte!

Efter det gick jag hem till Mor, satt och spela guitar hero till halv tio eller ngt xD Jag och mamma satt & skratta åt oss själva med, hur barnsliga & patetiska vi är ^^, Kan tyvär inte berätta varför för mamma vill inte nu men jag berättar när jag får :)
Sen gick jag och träffa Sami så åkte vi till Philip.. satt där och drack.. Sen satt jag och trösta en gammal kompis till mig & sen gick hon och spydde, och efter de så var jag så snäll och tvätta upp efter henne.. (hon råka spy på golvet) vad snäll man blitt sen man fick barn :P Dessa satans mamma-feelings xD Men ah, vid tre så kom Samis syrra och körde hem oss.. Gick hem till en killkompis.. satt där och tjöta lite sen gick vi och sov.. vaknade halv nio och kände för att gå hem.. Jag skulle gått hem inatt men övertalade mig att sova där.. Så underbart mysigt att bara ligga i någons famn och sova, och ingen press på sex eller ngt.. för han vet att jag inte vill.. men gick hem i morses för det kändes inte rätt att stanna.
Men men, så är de..

Ska nog vila lite snart, sen börja städa.. Måste verkligen passa på nu när jonathan inte är här..
så ha det bra.Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0