Godmorgon..

Ännu en gång vaknar jag upp av att jonathan står i sängen och skriker, det är inte alls kul att vakna så..

Anyway, Jonathan har äntligen börjat bli lite rundare, visst jag tycker han är fin som han är <3 men folk verkar tro att han inte få tillräckligt med mat.. Men det får han kan jag lova! Det är jag som inte äter, han äter som en liten häst ^^,

Jag är fruktansvärt trött! Ska faktiskt bli skönt att vara barnledig i helgen.. Ska egentligen vara med Mika på Fredag.. Visst det kan säkert bli jätte trevligt och så, men jag har ändå funderat på att bara ta de lugnt hela helgen.. Jag och Mika skulle egentligen gå ut och äta, sen sitta hos han & dricka lite och prata.. men jag vet inte om jag har någon lust till att dricka eller göra ngt över huvudtaget..

Ne nu ska jag kolla lite på tv. sen ska jag ringa soc, sen upp till torget & träffa sami.. Det skulle också vara någon mammagrupp idag.. Blä, orkar faktiskt inte.. känns inte som jag får någon nytta av att träffa folk men det man lär sig där kan jag ha användning för. ska bara hitta den satans lappen och se när det var.
Aja, ha en bra dag.               Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Alexandra

okej , men glöm inte att du måste fylla på med vanlig mat mellan kurerna , annars orkar nog inte kroppen !

Hoppas flytten & allt går bra :D

2008-09-10 @ 08:55:11
URL: http://onttonen.blogg.se/
Namn: Kornelia

Så gulligt av dig Alexandra, att du bryr dig :)

Sesse får äta här med oss ibland, dvs när hon har lust att äta det jag har att bjuda på :P

Tack för att du bryr dig.

2008-09-10 @ 11:29:15
URL: http://honeypearl.blogg.se/
Namn: Alexandra

Tackar :D

2008-09-10 @ 15:31:48
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0