Go´kväll ^^,

Har inte hittat på något alls nu ikväll faktiskt, även om jag är barnledig.. har packat lite och tagit några cider och mest smsat med mitt underbara ex hela kvällen ^^, Fast nu pratar vi på msn..
Skrev även ett långt inlägg på Familjeliv, hade totalt glömt bort den sidan :P Fick svar från en jätte trevlig mamma där :) Som vet hur det är att ha det jobbigt/svårt och må dåligt, som har mer erfarenhet än mig också.

Funderar faktiskt på att lägga mig i badet en stund innan jag ska sova..
Ska hämta sonen imorgon vid tolv tiden =) så vill inte gå i säng för sent...

Jo hittade en sidan med grymt snygga babykläder! http://www.freshmilk.se  - snyggt men dyrt.. inget jag har råd med :(
Men kolla in där.. Hitta ett par jätte snygga jeans som jag vill ha till jonathan, men dom kostar 400kr och tycker det är lite på tok för mkt eftersom han snart växer ur strlk 74..

Ajja, hade inget mer och säga :P ha en trevlig kväll/natt!
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: madelene

Hej Sesse!



Såklart menade jag ju att det var lika dumt sagt. Vet inte hur du fick det tvärtom. Alltså för mig kändes det som att det är ett lika dumt påstående som att säga till en våldtagen tjej att hon hade för kort kjol som att säga skyll dig själv om publicerar bilder. Alltså det är lika hemskt och lika dum förklaring. Fast som jag skrev, såklart inte på samma nivå. Jag tycker det är fruktansvärt när våldtagna tjejer "får skylla sig själva". Precis som jag inte riktigt tycker att man får "skylla sig själv" om man i god tro publicerar bilder på internet. Fattar du nu?



Madelene

2008-09-28 @ 10:41:29
URL: http://madelenes.blogg.se/
Namn: madelene

Tack! Du har säkert dina talanger du med!

Jag kallar många trash förresten. Ta det inte personligt! Jag är lite av ett trash jag själv.

2008-09-28 @ 11:09:47
URL: http://madelenes.blogg.se/
Namn: Alexandra

Jo jag glömmer också ibland men försöker komma ihåg det ;)

Nja , kan faktiskt inte säga att jag njutit det minsta av att vara gravid , bara när hon sparkas :P

Har spytt sedan jag blev gravid , foglossning sedan början mm . Så nu är jag halvt invalid & dö trött på det ;)

Kram

2008-09-28 @ 11:28:40
URL: http://onttonen.blogg.se/
Namn: Alexandra

400 kr är rätt rejäla pengar för ett par byxor till barn som växer :P

Men dom har rätt snygga grejer där men ja, som sagt priset är ju inte det bästa ;)

2008-09-28 @ 11:48:23
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0