Gå ner i vikt..

Jag kom på en sak jag kan göra för att gå ner i vikt ^^,
För när jag inte hade några pengar förra månaden så åt jag nudlar i 2veckor och jag gick faktiskt ner 2kilo på de ^^, Så om jag äter det, skippar godis, dricker vatten istället för cola & som anna sa.. göra lite situps.. då går jag kanske ner i vikt ^^,
Hon tyckte dock att 14kilo var lite mkt, men det tror jag inte.. kanske räcker med tio iofs..  jag ska ju egentligen vara normal nu, MEN jag har typ inga muskler, förutom i benen.. (har till och med fått bristningar på ena vaden för att musklerna blev så stora under graviditeten :( HEMSKT!)
Men ja, jag vill iaf gå ner mkt.. under 60, tycker de känns på tok för mkt.. hade velat väga 48, men jag tror det är för lite faktiskt.. för det var några år sen jag hade den drömvikten och sen dess har man ju blivit lite längre & så..
Och om jag skulle lycka med att gå ner i vikt så hoppas jag VERKLIGEN att mina bröst minskar, dom är i vägen och jag får ont i ryggen.. men det känns som de blir mindre ;D YAY! För bh åker ner hela tiden (asså byglarna sitter inte på sin plats, så det är väl ett tecken på att man går ner i vikt med? :P

Ajja ska byta blöja på busungen, tror han har gjort alla sina behov nu, luktar som de iaf :S Ha det bra.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0