FanFanFan!

Blir så trött, alltid är det något!!!

Fick reda på att min data som är hos min bror är helt sönder! Så nu kommer man inte ha någon data :@ och jag skulle ju först över allt från denna jag har nu till min data innan jag flyttar.. Men nu kan jag inte göra det.. Så måste köpa mig en extern hårddisk så jag får med mig all musik & bilder m.m.. bara en sån kostar runt 1000kr.. Känns inte alls värt de på ett sätt.. hade hellre velat ha en ny data.. Men eftersom jag inte är den rikaste så kan jag inte köpa mig en ny data.. >.< och de är ingen som vill hjälpa mig med att ta en på avbetalning.. så ja, man får väl se hur updaterade ni kommer bli av mitt liv när jag bor på Island.. Typ ingenting för jag antar att mormor tar med sig sin data!

Sen kommer inte pappa upp hit förens runt den artonde och jag trodde han skulle komma runt den tredje.. så blir nog inga två veckor nere hos pappa och då kan de kanske itne bli något fbg heller. Gah! Ingenting går som planerat :@ Om hela flytten krashar blir jag galen! Jag ska flytta, så är det!

Det ända som gått som planerat är att sami ska ha lägenheten & massa grejor av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0