. . .

Numera är jag respekt lös, brist på respekt, jävla trashtjej, whitetrash.. ja lite smått och gott.. Alltid  lika kul att snoka runt på bloggar och se vad man hittar ;) Alltid kul att sitta fast i någon huvud & vara någons samtalsämnen ^^, Onödig tid kallar jag det iaf. Men som alla ser så är bilden borta, har inte orkat ta bort den bara.. den skulle bort när jag får min nya design.. men tänker inte riskera för fem öre att åka i fängelse eller bli ännu mer fattig lapp pga en bild jävel som någon okänd människa har ritat..

Ja, hon hotade mig med anmälning om jag inte tog bort det.. Så tog bort allt jg gjort på bloggen eftersom jag inte kan ett skit om sådant..
Så idag blev min dag förstörd ännu en gång eftersom jag har svårt att bli på bra humör när jag väl blivit irriterad..

Dagens meningar:
"Hon har skrivit ett helt inlägg om mig! Jävla trashtjej"
"Får du, Får jag, Thats life!"

Kommentarer
Namn: Anna LN

Jag kan säga att jag både söker och tar bilder från google.se! Den där bruden tror jag är ute och cyklar rejält - är hon så jävla rädd om sina bilder så ska hon inte lägga ut dem på nätet!!!!!

2008-09-26 @ 12:26:22
Namn: Sarah

Ja det var väl inte så svårt då. Man ska välja sina krig noga. Ibland är det inte värt det lixom.

2008-09-26 @ 14:19:01
URL: http://dementedwhore.blogg.se/
Namn: Alexandra

Vilken patetisk människa hon är :P

2008-09-26 @ 15:21:13
URL: http://onttonen.blogg.se/
Namn: F R I D A - Philips mamma

Vissa människor har inget att göra på dagarna..

2008-09-26 @ 20:16:33
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Namn: Madelene

Jag tycker också det är roligt att läsa vad du skriver om mig :)

Tack för att du tog bort bilden. Och Anna LN, passa dig noga. Man får under inga omständigheter ta bilder från google. Det är förbjudet mot svensk lag, och har du otur åker du på höga böter. Bara ett tips!



Sedan vill jag gärna veta varför ni kallar mig patetisk. Hur skulle ni känna om någon snodde era privata bilder? Jag jobbar som fotograf, och det är liksom det jag försörjer mig på...



För mig är det som att ni skulle göra inbrott i mitt hem.



MVH /Madelene

2008-09-27 @ 10:43:08
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0