. . .

Någon som har låten Starsplash - Cold as Ice ??

Sitter & lyssnar på den nu på NERadio.. Tycker verkligen om den låten, kollade på Mininova men fanns inget där, tyvär :(

Nu har Jonathan somnat, Gav honom gröt & välling & nu sover han.. Ja det gick rätt fort för det var inte länge sen jag skrev.

Måste säga en sak. Ni som spelar mycket Guitar Hero..  Jag klarade av Raining Blood på medium :D Känner mig så bäst! Visst många har klarat av den till och med på expert, men att jag klara den är fan ballt xD Hehe.

Ne eftersom Jonathan nanar så funderar jag också på att göra de.. Känner mig skit trött nu. & jag har en lång dag kvar eftersom att Jonathan är sjuk + att man då har tvätten. GREAT! ... eller inte.

Kommentarer
Namn: Kornelia

Dont worry gumman be happy, vi ska ta din tvätt oxå :)

2008-09-17 @ 09:12:55
URL: http://honeypearl.blogg.se/
Namn: F R I D A - Philips mamma

jag har den..

2008-09-17 @ 10:06:45
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0