....

HejHej ^^,

Kom precis hem från mamma. Gick till affären, sen till torget och mötte dom sen hem till mor & fick mat hemma hos henne :) Så nu har man iaf fått i sig mat för denna dagen..De skulle lämna jasse nu så jag gick hem.. Jonathan sover..
Har inte så mkt att säga, men har en fråga..

Är min son tidig?

Han sitter, Kryper ordentligt, går när han håller sig mot möbler, ställer sig upp.. Är det tidigt att gå mot möbler nu? Han är bara sju månader.

Nu har jag ca 24kr kvar tills den 20de.. har några flaskor jag kan panta med, Jonathan har iaf blöjor & mat så det räcker.. Men ska nog köpa nån burk till så man kan vara 300% säker på de.. eller några potatisar så kan man göra egen mat..
Så nu ska man försöka sluta röka, eller jag måste annars måste jag be far om lån.. Och de orkar jag itne.. Men om jag lyckas med de så blir de nog dop nästa månad.. <3 Vill så döpa han innan han bli för gammal..

Ajja har inget mer och säg. Puss&Kram <3

Kommentarer
Namn: F R I D A - Philips mamma

Så värst tidig är han inte, de flesta barnen brukar komma igång runt fem sex månader då dom börjar förstå.

Philip kunde också detta vid sju månaders ålder. :) Han har dock varit sen med en grej, och det är tänderna. :P

2008-09-08 @ 09:27:02
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0