Aftonbladet!

Satt och läste lite på aftonbladet, Kropp & Hälsa.. hittade lite om nutrilett & det visade sig att man bara kan äte det i 1-2 veckor.. Jag hade velat använda det mycket längre men gör man de så kan de vända sig, asså att man går upp istället för ner :/ Och det vill jag ju inte.. Nu känns det helt meningslöst att försöka dricka den här äckliga pulver skiten! Har också kollat hur jag kan gå ner i fick på annat sätt och det är egentligen inte svårare än att äte tre ggr om dagen, skippa snabbmat, läsk & godis & promenera.. Jag vill ju gå ner 14 kilo men enligt mitt BMI så blir jag undernärd då. Egentlige ligger jag på normalvikt nu.. BMI-23,5, men det ända stället som jag anser att jag är fet på är magen & ytterst lite under hakan..
Fast jag hatar att laga mat & äta, det är så tråkigt själv :(
Just nu är jag inte alls peppad till nutrilett :( Men jag har itne druckit min cola idag, bara vatten :)

Kommentarer
Namn: Anna

Men snälla du - ska du gå neri vikt som redan är normalviktig?? och 14 kg???



Nej, glöm bantning. Träna lite sit ups istället så blir du av med "magen", antagligen bara lite tomskinn efter graviditeten.

2008-09-26 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0