7 månader <3

Idag blev jonathan 7månader <3 Älsklingen börjar bli stor kille :) Redan börjat krypa (hasa sig fram), sitter, ställer sig, går sakta men säkert mot möbler.. mitt söta lilla matvrak :)

Igår gick jag en liten promenad med mamma, gabbe & jonathan. Mot tog ut pengar så gick vi till baken och satte in de på mitt konto.. Sen gick vi till Gabbes mamma för hon skulle ha Jonathan över natten.. Snacka lite med dom där sen gick vi hem till Mor.. Efter ett bra tag så åkte vi och hämtade Jasse.. sen gick jag o mor till affären sen hem till mor igen... Efter den goda maten så gick jag hem och duscha sen hem till Mor igen.. Spelade lite Guitar hero, dansa dansmattan (vilket man itne hade gjort på 7mån :P) sen kom Mika & då sjöng vi singstar.. vid ett gick vi hem till mika sen vid två gick jag hem.. efter ett tag kom T hit.. satt och snacka & han öppnade sig verkligen för mig.. var lite känsligt.. Pratade verkligen om allt! Sen kom hans gamla kompis E hit.. då satt vi och tjöta & vid fyra eller ngt gick vi och la oss för då gick E hem.. vid halv tio gick T för han skulle iväg och fiska :P jag fortsatte sova och hämtade sedan Jonathan vid halv ett..

Idag har jag inte gjort mkt,, var hemma till fem sen gick jag till mor.. var där till halv nio. kom hem.. kollade på film är hungrig, men orkar inte äta, vill inte äta.. har bara nudlar & har ätit det i några dagar så är trött på de. men men nu ska jag sova. Godnatt.

Gadolin - This is my life ♥

(080906)

Kommentarer
Namn: Kornelia

Ja han är stor nu lilla sötisen :)

Du måste äta Sesse och du skulle ha ätit med oss i går även om det inte va så god mat.

Kanske äta med oss i dag istället, vet inte vad jag ska ha men mat blir det iaf :)

2008-09-07 @ 10:28:35
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0