Trött & huvudvärk.

Denna flytt tar verkligen på krafterna.. och fattar inte varför egentligen, visst det har varit ringa hit och dit & visa massa & packa och sånt. Men såhär trött :/ Kan säkert bero mycket på att jag inte sover ordentligt & att jonathan har blivit otroligt mammig, kanske inne i en sån ålder? Visst det är jätte gulligt när han ska vara nära en och säger mamma och allt de, men när man inte kan diska, göra mat, ggöra välling, gå på toa eller något i fred så blir det lite jobbigt. Men det går över :) är ju en viss tid dom är extremt mammiga.. sött som bara den och man kommer säkerligen sakna det när han blir äldre..

Anyway, har pratat med de som hämtar saker åt eimskip, de kommer imorgon runt lunch, sa till dom att jag ville på eftermiddagen & jag trodde det var efter lunch ?! för jag har tid hos tandläkaren 12,40 och framåt.. så nu kan jag förmodligen inte gå till tandläkaren, får vänta tills imorgon vid tio elva innan jag vet. Och kan jag inte så måste jag betala 350kr, och just nu hr jag verkligen inte råd med det.. har ju vart tvungen att köpa massa inför flytten, sen är jag skyldig min pappa 1000kr, för var tvungen att handla på g.kås eftersom kläder är rätt dyrt på island. Så ja, jag h ar inte råd med de.. men men, blir de så att jag måste betala så är det en måltid mindre för mig bara..

Just nu sitter jag och kollar på Ugly Betty & äter saltade Pistaschnötter & dricker powerking. Gott ^^, Sen kommer desperate houswifes eller hur det stavas :P efter det blir man väl uppe till ett eller ngt för att packa, känner att dessa två timmarna nu vill jag bara ta det lugnt. & imorgon bli det fullt upp och sen när man kommit till mamma så kommer det inte bli jätte kul.. men blir väl helt okej.
jo fick reda på idag att man måste också köpa sig en resesäng ;/ Helvete säger jag bara! Blir man ännu fattigare :/ Ajja men det löser sig väl till slut.. har mat och sånt till jonathan så det räcker.
Ne nu börjar UB igen så ska lägga mig och kolla p ådet.
Puss hej

Kommentarer
Namn: Fia

Såg att du behövde en resesäng. Vi köpte en skit bra på Coop i Borås för typ 350kr. den väger kanske lite mkt men den blir kompakt när man fäller ihopa den:) Lycka till

2008-10-28 @ 23:40:18
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Namn: Jannie

Gratisreklam.



Titta in på min meningslösa blogg :D



Hate it or love it.

2008-10-28 @ 23:47:56
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0