Trött!

Godmorgon på er!
Igår var som sagt johannes här, han åkte vid halv åtta sen kom ham tillbaka vid tio tiden :) och åkte inte hem förens halv fyra :P då var jag rätt så trött kan man ju säga, gäspa hela kvällen ^^, kul? nej inte så :P han gäspa inte en ända gång ändå hade han varit uppe länge än mig :P
men det var helt underbart att få träffa honom, och man har fortfarande kvar samma känsla som för 5år sen :P Första gången han kom vart jag helt skakig ^^, var så nervös och pirrig, så hela jag skaka, så skulle man mata jonathan och det syntes ju inte lite eller så att man skaka xD skit pinsamt, andra gången han kom blev jag alldeles varm i hela kroppen och jag visste att det bara var jag och inte att huset var varmt för en stund senare så svalnade jag äntligen ^^,
Och som vanligt satt vi där i soffan och var typ blyga och tysta xD blir alltid så när vi ses, men jag är inte lika blyg som jag var för 5år sen, och det är skönt de, vågar iag säga något :P Ville inte att han skulle åka, men vi båda behövde sova. Ville inte släppa taget om honom när vi stog ute i kylan och kramades hejdå.. men var ju tvungen, tyvär! :P

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, ska nog till simhallen snart och bada med jonathan och pappa :/ första gången man ska visa magen offentligt inomhus :/ det skrämmer mig väldigt mkt, men jojje tycker ju det är så kul och bada så jag gör det för honom! Sen ska jag nog be pappa ha jonathan lite så jag får vila lite! Annars kommer jag däcka direkt efter maten idag om inte innan det XD man har ju bara sovit 4timmar :P Men men ska gå och hålla dom sällskap i köket nu :P Ha en bra dag gott folk!
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Mira

Kikade in här o ville väl eg bara säga att hoppas att flytten går bra att du trivs där..eller ni... :) KRAM

2008-10-19 @ 12:37:11
URL: http://mira78.blogspot.com
Namn: BamZe

Tjenare! Tack för kommentaren på min hemsida (bamze.com) självklart älskar jag naturen. Ja Island eller Nya Zeeland är ju en dröm att åka till så klart.Ha de så gott // bamZe

2008-10-20 @ 21:17:03
URL: http://www.BamZe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0