Svar på era frågor!

Är du nöjd med ditt liv?
Nej, det finns mycket som jag skulle vilja ändra på, men det får vänta.

Finns det någonting du ångrar?
Det finns mycket jag ångrar, hur jag skötte skolan, hur jag skötte min relation till sex, att jag börja röka finns massor!

Vad vill du bli, Något yrke?
Jag vet inte, finns mkt.. Fotograf, bilmekaniker, lakera bilar (på snyggt sätt), frisör, florist, bagare..

Vad ska du göra på Island?
Jag kommer börja med att söka jobb & hitta en dagmamma åt jonathan.. Sen blir det bara jobb & ta hand om sonen, umgås med vänner, när lillen blir äldre ska vi ut och klättra i naturen & hitta på massa skoj när det finns tid till de.

Vad tänker du om framtiden?
Jag tänker inte så mycket om framtiden nu.. Det ända jag tänker på är att jonathan ska få ett bra och sunt liv.

Kommer du jobba aktivt för att jonathan ska ha kontakt med sin pappa?
Det kommer jag absolut göra! Det är väldigt viktigt för mig!

Hur försörjer du din son?
Just nu går jag på socialen så genom dom.. Men hoppas på att få jobb på island så fort som möjligt!

Sparar du pengar till honom i framtiden?
Inte just nu, men jag hoppas på att ha råd till det när jag fått ett jobb!

vill du ha flera barn?
Om jag hittar någon jag vill spendera mitt liv med så ja!

finns det någon chans att du och jonathans pappa kan bli tillsammans igen i framtiden eller kommer ni bara vara vänner?
Nej jag tror inte de, blir nog bara vänner.. Men man kan aldrig förutse framtiden.

vilken slags musik lyssnar du på?
Jag lyssnar på istort sett allt, förutom dansband & opera.. Men lyssnar mest på techno, r&n, pop & hårdrock.

om du skulle flytta utomlands, vilket land skulle du helst bo i?
Jag ska ju flytta utomlands, till island.. Men skulle de vart något annat än de så skulle de nog bli Egypten eller något.

Kommer du att sakna mig när du flyttar? :)
Självklart kommer jag sakna dig Frida!

Vad sa dom andra killarna när det visade sig att just Joanthans papap var Jonathanspappa, har förstått på tidigare inlägg att han inte var enda kandidaten.
Efter jag hade gjort mitt första ultraljud så var dom två, och han som inte var pappa blev överlycklig.. Men sen fanns det andra som inte ens var kandidater som önskade att det vore deras barn.

Tack så mycket för era frågor och jag hoppas ni är nöjda med svaren :)

Kommentarer
Namn: lisa

haha hjärnan fick en blackout när jag skrev frågan om ifall du skulle flytta utomlands, haha. klart du ska de :D jäklar alltså.. ibland är man seg

2008-10-16 @ 22:09:40
URL: http://bangxbang.blogg.se/
Namn: -

alltså, alal var glada menar du? Alla ville var aJonathans pappa :) ? ..

2008-10-16 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0