Måndag!

Helgen har vart kul =)
Fredag så sålde jag min barnvagn, sen åkte jag och mor iväg och handla, köpte nytt däck till denna barnvagnen, sen en klänning och ett par klackskor.. sen åkte vi till willys och handla lite. Efter det hämtade vi min bror och hans tjej..
På lördagen så gick jag dirket ut och köpte cigg sen gick jag en promenad med jonathan, klara & malin.. efter det kom man hem sen gick man till mor, lite senare så gick jag och mamma och lämna jonathan hos annika. sen hem och duscha, klä på sig och sen gick man över till min, vi spelade poker & satt pch prata, jag gick hem och tog på mig mjukiskläder sen dit igen, då spelade vi pictionary, skit kul verkligen! Kom hem vid halv fyra, sen upp halv nio, men då var ju klockan egentligen halv åtta eftersom man skulle ändra klockan :/ jonathan kom hem vid halv nio.. sen tog man det lungt ett tag, gick sedan till affären köpte våtservett, snus till min bror & en japp ^^, gick till mor och sen ålte vi och lämnade om å tåget, fick säga hejdå till min bror och hans tjej, för ser inte dom mer innan jag flyttar, när vi åkte fällde jag några tårar, det är faktiskt jobbigt att behöva flytta!
Men iaf, idag ska jag städa lite, skicka mejl till eimskip, gå till torget och lämna in papper till soc, sen ska jag väl försöka få iordning massa här, eimskip kommer ju och hämtar mina saker här om två dagar..

För er som är känsliga kolla inte på mitt förra inlägg!!!
därför lägger jag upp en bild så ni inte ser det om ni inte vill se de..
känsliga bilder.. MEN IPPA SKA kolla & ni andra som tycker vi "unga" mammor gör fel som behåller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0