Länge sen..

eller kanske inte så länge sen men 2 dagar sen jag skrev ^^,
Har väl inte gjort så jätte mycket..  bara tagit det lugnt..
Igår gick jag dock ner till byn, sen till eva, sen apoteket, och sen evas igen.. då kom pappa & då fika jag, pappa & jonathan, sen åkte vi hem.. Mot kvällen så kom johannes hit :) Så efter vi hade ätit (familjen inte johannes) så gick vi ut och gick en sväng :) Det var kul! Och fick då reda på att han är lite mörkrädd, hihi :D Så gulligt ^^, Hade iaf roligt med honom igår! Och fick världens längsta kram innan han åkte typ, myspys <3
Men idag ska jag & jonathan åka hem till tråkiga Torshälla.. men där stannar man inte så länge.. 18dagar bara.. Sen flyttar man till Island.. ^^, börjar bli lite smått nervöst nu.. Men men, detta fixar sig ;D
Ne ska gå och byta blöja på klängapan nu xD Ha en bra dag!
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Linda

okey, ska tänka på detta om det skulle hända igen!

2008-10-21 @ 11:41:15
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0