Ippa

tänker itne ens lägga ner tid på att svara på det du skrev,,
Kan bara känna en sak, du känner inte mig nu, du kände inte den person jag var innan jag fick barn.
Skulle jag vara 13 i huvudet så skulle jag inte bete mig som jag är nu, jag var inte heller 19 när jag blev med barn, jag var 17 och inte ett hemskt tillstånd.
kan också säga att sen jag blev gravid & fick barn har jag börjat tänka positivt, har läst mig att acceptera livet & det man har, har lärt mig att inte spendera alla pengar jag får utan se till att jag har mat och annat månaden ut, jag har lärt mig betala mina skulder, jag har inte längre några "jag vill dö" tankar och jag har lärt mig att ta mig i andra hand.. jag har lärt mig att livet inte går ut på att festa, jag har lärt mig att jag betyder så mycket mer än bara någon folk knullar, (ursäkta mitt språk), jag har lärt mig att jag är minst lika mycket värd som alla andra..

och kom inte med något nu "hade du inget bra svar eller?"
för det finns så mycket som jag vill ha sagt till dig, men jag orkar inte lägga ner tid på sånt onödigt.

Kommentarer
Namn: Ippa

Oh : ) ett inlägg med mitt namn, vilken ära, verkligen. Gör som du vill herregud, du är precis som alla andra naiva kids som skaffar barn... helt omöjlig att resonera med. Ni verkar tro att ni äger världen och gör precis som ni vill. Jag tycker bara det är så jävla sorligt. I mean.. vill du inte kunna ge din son allt? Det vet jag att du inte kan.

2008-10-25 @ 21:36:56
URL: http://ippaa.webblogg.se/
Namn: Marina

Men vänenn! Så ska du ju inte tänka!

Men du kommer väl till Svenljunga någon mer gång? "/

2008-10-26 @ 01:52:47
URL: http://qute.blogg.se/
Namn: Thelma

va fan är det med dig ippa??? du verkar ju tro att livet är som i en film.. så att barn är bara lyckliga och mår bara bra om dom får allt?? och vem kan säga att sesse inte kan ge honom allt senare.. du har ingen aning om hur hennes liv kommer se ut om några år! jag måste säga att jag blev riktigt förbannad när jag läste dina kommentarer!! du verkar ju inte veta ett skit om livet själv och har troligtvis inte varit ensam med ett barn en längre tid.. och vad fan får du ut av det att vara så jävla elak mot ngn som du inte ens känner??

2008-10-27 @ 01:44:16
Namn: Ippa

Svar Sesse; Är du smart? Jag kan utan tvekan sätta mitt liv på att jag har bättre betyg än dig. Ingen tvekan om saken. Det kan jag se bara genom att titta på din blogg och läsa om ditt liv. Fine, du tål inte att höra verkligheten. Det är riktigt sorgligt. Och en sak till, jag är inte elak. Bara realistisk.

2008-10-27 @ 09:40:27
URL: http://ippaa.webblogg.se/
Namn: Ippa

Svar Thelma; Är livet som en film? Jag kan berätta om mitt liv så ska du få se att det är nog fan ingen film, lilla du. Nej, jag har inte varit ensam med ett barn en längre tid, men det ska tilläggas att många av mina vänner har barn, men till skillnad från andra så tar de sitt ansvar. Har slutat röka och gnäller inte över pengarna eftersom de redan tänkt igenom det innan och visste att det skulle bli tufft. Och jag vet mycket om livet, faktiskt. Jag har varit med om saker som jag inte ens skulle önska mina värsta fiender. Och nej, jag får inte ut något av det mer än att jag får visa min ståndpunkt. Jag är alltid på barnens sida, och jag tycker det är rent ut sagt för jävligt när de råkar illa ut!

2008-10-27 @ 09:44:37
URL: http://ippaa.webblogg.se/
Namn: Marina

Svar: Ja, det måste du göra (:

2008-10-27 @ 09:52:08
URL: http://qute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0