Hos Frida

Sitter hemma hos Frida just nu :) La jonathan och sov för en stund sen.. sen åt jag och Frida, efter det la jag philip medans Fridus diskade :) nu snart ska jag få  med mig henne ut och röka, sen ska hon fixa min blogg, bara inte någon av ungarna vaknar :P Igår fotade frida mig och jonathan, blev jätte fina bilder :) Sen gick vi ner till torget och sen hem till Nathalie, var jätte länge sen jag träffade henne ^^, så det var kul, även kul och träffa frrida för henne har jag inte träffat på flera månader.. Men idag gick jag frida nathalie jonathan och philip upp till våran gamla skola och hälsade på, mycket trevligt :P Går två "vakter" på skolan med :S visst en massa bråk & drog problem där :(
Ajja nu ska vi nog ut och röka ^^, ha det bra.

Puss&Kram

Frida - Fotograf :)


Kommentarer
Namn: Johanna

Åh gumman vad fin bloggen blev :)

2008-10-09 @ 18:21:41
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0