Hm..

Som ni kanske märkt så blev jag dåligt på att blogga, skrev iofs ett igår men det vart ju inte så långt.
Händer bara ingenting så har inget att skriva om..
Jag & mamma gick iofs ut och gick en liten promenad idag :) Jonathan fick gunga för första gången & det tyckte han var roligt <3 När vi kom hem gjorde jag nudlar till mig, som vanligt :P Senare kom mamma och markku och hämta en säng & en byrå.. Har äntligen plockat undan i köket, tog inte lång tid men alltid så tråkigt att börja..
Just nu går south park på tv.. filmen inte serien.. Men ska inte kolla länge, ska se CSI miami och sen Förhandlaren eller ngt sånt.. och om inte den verkar bra ska jag se Wanted istället..
Imorgon ska jag skura och damsuga här.. :/ hoppas bara jag kan skura, tar så lång tid att torka och jonathan kryper ju överallt.. :/ får väl skura vardagsrummet först och sen stänga inne han här med mig ^^, då blir han inte glad xD
Sen hade jag tänkt gå till mor en sväng innan jasse åker hem.. för sen träffar jag inte henne mer..

Åh jag hoppas att Birgitt ringer på måndag.. och hoppas det är positivt..
Funderar på att sälja min TV med, tror inte jag behöver den där.. någon som vill köpa ? 28" (Ejplatttv)

Ajja, ska plocka undan lite här och sen kolla på tv.
Ha en bra helg.
Pucc&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0