Hm..

Än så länge har jag haft 30 besökare idag men endast 3 har ställt frågor till mig, är det verkligen ingen som vill veta något som inte de redan har frågat? Gå bara in på kommentarer, läs frågorna de skickat och kolla om det fattas någon fråga som just DU vill ha svar på, så skriv ner den i rutan och Skicka iväg (Y) jätte bra. ;)
Du kan t.ex. fråga "varför skriver du blogg när den är så tråkig" om du nu tycker det, jag svarar mer än gärna!
Fråga på nu!


Förövrigt har jag inte gjort mycket alls idag.. bara kollat på tv i princip, pratat med både mor & frida i telefon  & busat lite med jonathan. Funderar på att gå ut och gå, men jag orkar inte riktigt med dessa två 1kilometers backarna :S okej är väl kanske inte riktigt 1 kilometer långa tillsammans men inte långt ifrån, och inte lite brant :/
Alla som bor i Svenljunga känner till Rydinsbacken & solstigs backen ^^, och lanbo backarna är inte bätte dom, vilken väg jag än tar om det inte ska bli alltför lång omväg så är den långa tråkia jävla backar! Helt okej att gå där om man inte har barnvagn, men nu har jag det och det blir dubbelt så värre då.. funderar på att vänta med att gå ut tills pappa kommer hem och då han ska städa, så kan han få städa ifred, snäll jag är va? :)
Ikväll blir de jag som lagar mat, kycklingfilé, ris & Chilli sås, mums vad gott <3
Ne nu ska jag kolla på lite TV, ha en fortsatt bra dag & ge mig en fråga eller tio!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0