HejHej.

Just nu ligger Jonathan och sover bakom mig, äntligen, han har vart rätt gnällig hela morgonen :/
Idag kommer Josse och någon (emelie eller antonia) och hämta mig & jojje, för vi ska vara hemma hos Josefine i Falkenberg hela helgen :) Det ska bli kul faktiskt. Så får man se hur många man hinner träffa. Han jag skulle träffat kan inte :/ Så det blev en stor besvikelse.
Anyway, fick ett as bra besked idag :D Socialen betalar ALLT <3 så när jag kommer hem så har jag FULLT upp! ska mäta allting som jag ska ha med mig, skicka till eimskip, sen vänta på svar från dom.. och det ska jag skicka till socialen. Sen behöver inte jag oroa mig för de, för dom ska betala räkningen när den kommer (Asså räkningen på containern) sen nu snart så ska jag få pengar av de så jag kan boka flyg :) Underbart att allt löste sig <3 får man bara se hur det går på Island.
Ne nu ska jag röka och sen göra lite iordning här. Ha en underbart dag, för de ska jag ha <3
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: F R I D A - Philips mamma

Skönt att dom fixar det : )

Puss på dig din baj.

2008-10-10 @ 16:16:23
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0