Hata :P

Ja, ibland blir jag så fruktansvärt trött på mig själv xD
Har blivit så jävla känslig sen jag födde jonathan, gråter åt prcis allting.. Ni vet våra bästa år ? Det kan jag sitta och lipa åt ! :O Förut tyckte jag att det var ett jätte dåligt och program, löjligt helt enkelt, nu tycker jag det är bra och jag lipar till och med ibland när jag ser det..
Sen igår när jag drog ut en tand börja jag lipa :O Förra gången när jag var gravid drog jag ut en och då lipa jag inte.. Asså åt minsta lilla sak lipar jag, såå trött på de!
Någon mer mamma som har blivit helt överkänslig ?!

Anyway, FRIDA (!), idag ska jag till svenljunga :D Ska bli skönt att komma bort lite.. Sen kommer jag hem igen den 21 och då är det full fart, för jag åker till Island den 1nov.. Emma ska hämta mig på flygplatsen :D Ska bli kul!
Men usch jag blir gråtfärdig när jag vet att jag ska flytta, och då kan jag inte bara flyga till sverige för att säga hej :( Så jag vet inte när jag kommer få träffa min bror eller mamma igen :( Pappa vet jag att han kommer och hälsar på, men med dom andra är jag osäker, Mamma har ju sina skäl, och min bror har ju inte vart där på flera år. Men men, får väl se. jag kommer också hälsa på någon gång..

Ne ska packa nu, ha det bra. Puss&Kram

Kommentarer
Namn: F R I D A - Philips mamma

DET ÄR JAG SOM ÄR FRIDA! :O Kul att du kommer ;)

Jag lipar som en idiot jag med. Igår satt jag och lipa för att min sim på the sims fick barn, haha!

2008-10-07 @ 12:40:53
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0