Gkås

Godkväll..
Nu har man äntligen kommit hem, har vart i gkås och handlat & jonathan var hos min moster lilja sålänge, jätte snällt av henne att ta honom :)
Handlat till mig:
1 tjock tröja
1 kofta
1 par jeans
1 par mjukisar
1 "klänning"
2 par linnen
2 långa sockar
3 häl sockar
1 raggsockar
1 kjol
1 handväska
1par örhängen
1 halsband
toffsar & hårspännen

Handlat till jojje:
våtservetter
2 skjotor (?)
1 nicke set.
2 par sockar
2 t-shirtar
1 långärmad
3bodys
1 par strumpbyxor
sen kommer jag inte ihåg mer :/
Har jätte ont i ryggen nu och det sucks! men är glad över att jag fått inhandlat lite iaf. Skulle köpt en sulky med, men jag sket i det.. :/ nu ångrar jag mig, för den var UNDERBAR! eller pappa skulle köpt den till Jonathan i julklapp. men men, ibland ångrar man sig för sent :(
Nu ska jag typ sova, ha det fint.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0