frågor och svar

Hur svarar du i hem-mobiltelefonen?
"Ah hej" eller " ah det är sesse"

Ringer det mycket till dig?
Nej, och skönt de.

Ringer du mycket?
Nej, ringer mest min mamma. iofs mkt nu pga flytten

Vem ringde du senast?
Mamma

Hur mycket pengar har du?
lite över 14tusen

Senast kramat och när?
Jonathan en liten stund sen.

Antal timmar sömn inatt?
7-8

Sov du ensam?
Nja, jonathan sover ju i samma rum..

Vem sov du hos senast?
Pappa

Vem sov hos dig senast?
Ehum ? Tobias

Vem/Vilka vet mest om dig?
Mamma i guess.

Vem vet du mest om?
Jonathan & mamma

Vad ser du fram emot?
Jobba, flytta & Få iordning på mitt liv ordentligt

Vad vill du ha just nu?
Frukost!

Vem hånar du?
Ingen, sysslar inte med sånt.

Vem längtar du mest efter?
Inget jag säger här.

Vem vill du helst slippa?
Folk som försöker få en må dåligt.

Anser du dig själv snygg?
Nej, eller kanske 1gång var tredje månad.

Är du en bra partner?
Vet ej

Har någon varit otrogen mot dig?
Nej

Har någon varit otrogen med dig, mot någon annan?
Ja

Har du varit otrogen?
Nej

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja

Vad åt du senast?
Nudlar

Är du polare med grannarna?
Nja, sonen ien familj & sen pratar jag med hon mitt imot ibland.

Har du varit utomlands?
Jahadå

Vilken tid gick du upp imorse?
Halv nio :D

Vad gjorde du kl 1 inatt?
Gav Jonathan välling

Vad är det första du gör på morgonen?
Tar upp Jojje ur sängen, säätter på musik, byter blöja, går ut och röker & väntar på att jonathan vill ha frukost.

Vad ska du göra idag?
sätta på musiken igen, stänga av bolibompa, ut och röka, städa, duscha, gå till torget, handla, städa lite tll, tv sen sova.
(imellan allt detta så ska jag också byta blöjor, ge jonathan mat, bada honom, byta sängkläder i hans säng & leka lite med honom)

Kommentarer
Namn: Ippa

Vad var din fråga, har inte fått ngn fråga, men ställ den igen vettja. Haha jojo, prata med sin mamma... så låter det ja.

2008-10-28 @ 19:06:50
URL: http://ippaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0