Flytta

Godmorgon!
Igår så beställde jag resan till Island, den 8november åker jag & jonathan iväg till Island & runt den 27de så skeppas våra saker iväg. Ibland känner jag att jag inte vill, för jag är rädd. Men jag vill mer flytta än stanna. och hade jag velat stanna så hade det vart för sent :/ men nu ska jag flytta och jag glädjer mig över det, oftast iaf. Jag hoppas bara allt kommer gå bra. Jag hoppas också att jag inte flyr, men det känns inte som jag gör de :)
En viss tid kommer allt där vara jätte tufft, säkert i ett halvår, men jag SKA klara det.. nu har jag inte bara mig att tänka på, utan ett litet barn också. Så nu måste jag klara det! Jag får kämpa ut den sista livsviljan i mig så ska jag klara de :) Men nu är det bara vänta och se hur allt kommer bli, kanske faller jag ner död av utmattning.. det vet man aldrig. men jag ska göra mitt bästa, jag har klarat mig igenom så många tuffa tider & onda tider, så detta ska jag klara, det ända jag behöver tänka på är att Jobba, ta hand om min son, handla så det alltid finns mat hemma till jonathan & mig om det finns pengar till de & så ta hand om min son. Så ska vi klara oss =)
Jonathan sov hela natten inatt, det kändes as skönt när man vaknade att han hade sovit hela natten <3 så skönt, första gången på riktigt länge som han sov så.. Nu står han vid min sida och snäller för att stolen rör sig :P
Sitter nu och lyssnar på Ironik - stay with me.. denär riktigt fin, men den får mig att tänka på Maddes kille (hon som dog i cancer, 19år) "Stay with me, dont fall asleep to soon, the angels can wait for a moment" ah, men den är så otrolig fin :)
Idag ska man då till g-kås, köpa lite kläder, men blir nog inte så mkt eftersom jag bara har 1000kr, sen nån annan dag så ska vi in till borås, ska köpa jacka på VILA :D den är så fin! Och snart får jag en present från Eva :D Hon har beställt något till mig :) Och jag gissar på att det är klänningen som vi kolla på igår (A) men får väl vänta och se ;P
Ne nu ska jag försöka få Jonathan till att sova, han är väldigt grinig. Ha en bra dag.
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Johanna

SV; hehe okej då vet jag :) Ha det så skoj på Gkås. Kram

2008-10-15 @ 09:18:03
URL: http://johannavk.blogg.se/
Namn: Johanna

SV; Jo det tycker jag också :)

2008-10-15 @ 13:17:44
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0