Falkenberg <3

HejHej.
Jag & jonathan var nere i falkenberg i helgen. På fredagen så kom Josse & emme och hämta oss här hemma hos pappa i Svenljunga, sen åkte vi ner. Kom hem sent & gick och la oss vid halv elva tiden. På lördagmorgon vaknade jag lite över sju då hade josse gått till jobbet, sen gjorde man sig iordning och drog till stan och mötte emelie :) hon tog massa kort på Jojje & dom blev riktigt fina =) sen vid ett gick vi och mötte Josse vid gallerian, jag skulle kolla om jag hittade en klänning där, men affären hade lagt ner :( Så ingen klänning. skulle också kolla efter ett par skor men de fanns inte heller :( men iaf, sen gick vi hem till Josse. hon skulle bara duscha och göra sig iordning, men vi kom inte ut på ett bra tag :P Men när vi väl kom ut så träffa vi emme och R, sen kom Nela dit med och sen gick J, J, E & jag till ICA och handla. efter de så mötte vi Boggo & Fidde, sedan gick E hem och vi gick runt i stan lite, sen vakna J och då gick vi hem ^^,
På söndagen så gick vi ut och gick lite, mötte Yunus, sen ner till stan & åt på torggrillen, då kom först Johan & julia, men dom drog rätt fort, sen kom Bollis, Nisse & bomban, inte så sociala men iaf ^^, kul och se dom. Gick runt lite i stan sen till coop och sen hem. hände inte så mkt.
På måndagen gick vi upp vid åtta tror jag, tog lång tid på oss att göra oss iordning sen vid ett åkte vi till varberg men först hämta vi upp emelie. Josse gick på en lektion och jag och emelie gick och träffa Jari <3 Fick en lång hejdå kram <3 :( sen försökte vi få tag på anthony och jag skämde ut mig totalt! Men det gick inte, matade jonathan i en busskur :P sen åkte vi hem till svenljunga, väl hemma så bjöd pappa på hamburgare och cola, sen åkte dom hem efter massa prat & skratt :) Saknar er allra redan :( Hoppas vi ses en gång till innan jag åker <3
Det var min helg + måndag ^^, Hoppas ni har haft de bra.
Puss&Kram

Kommentarer
Namn: Anonym

2008-10-14 @ 11:11:32
Namn: Johanna

Hej gumman. Rätta mig om jag har fel, du sålde ett vardagsrumsbord va? Kram

2008-10-14 @ 14:40:47
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0