Eva´s fik!

HejHej.
Nu har man precis kommit hem från fiket :) Vaknade vid halv åtta idag då gav jag plutt frukost, sen en timma senare fick han välling så somna han, sen gjorde jag mig iordning, duscha och sånt. Efter de vaknade jonathan då cama vi lite med mor, sen klädde vi på oss och gick ner till Eva´s fik.Satte hos ner och så åt jonathan mat, både en burk & en yoggi, sen lite senare efter han lekt en stund så fick han lite välling så sov han en stund, då åt jag och eva, jag åt en Räkbaguett, hur gott som helst! Sen satt man bara och kolla vad dom gjorde och tjöta lite :) mycket trevligt! Halv tre kom pappa dit så åkte vi hem. och nu sitter jag här. ska väl lägga mig och kolla på tv lite, blev väldigt trött efter den baguetten ^^,
Ha en forsatt trevlig dag =)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0