:(

FAN! det jag försökt undvika slog mig nu ikväll...
Anledningen till att jag vill flytta så snart och så vart för att jag inte skulle hinna fatta att jag verkligen ska flytta, så jag inte skulle hinna tänka mer på de och så.. och bli ledsen.. men nu sa en god vän till mig "Sesse jag vill tillbringa en sista natt med dig! :( " och då slog de mig, att jag ska verkligen flytta :/
Det är ledsamt & svårt för mig..
Jag ska flytta ifrån mig familj & det är jobbigast.. också med tanke på att jag ska bli faster i april, jag är inte där för att grattulera dom & se nykomlingen.. och finns inte här för min mamma & inte pappa heller...
Och det är faktiskt RIKTIGT jobbigt att lämna mamma ensam kvar här. visst hon har markku, men det är bara han också.. kiddi bor långt ifrån och hennes familj också.. Jag vet hur hårt hon tar det med min flytt.. Förlåt mamma (och familj) men jag måste.

Även om detta gör mig ledsen så vill jag! För jag är ledsen av att vara här med... Jag trivs iaf i miljön på Island & bland mina vänner och att allt är nära och bra..

Usch, ska bortsta tänderna och sova nu.. ska upp sex imorgon och börja stor städa :S JIPPI !! *not*

Kommentarer
Namn: Alexandra

Kan tänka mig att det känns jobbigt att flytta,

jag kan få panik över att mina föräldrar bor 4 mil ifrån oss , kan tänka mig hur det känns för dig.

Men jag tror nog det kommer gå superbra för er på Island , sen är det ju tur det finns telefoner & internet :D

2008-10-02 @ 12:12:44
URL: http://onttonen.blogg.se/
Namn: Johanna

Hej!

Hur är det? :)

2008-10-03 @ 10:01:28
URL: http://johannavk.blogg.se/
Namn: Kornelia

Jag förlåter dig gumman, du ska tänka på dig och din lilla son.

Jag hoppas bara att ni kommer att trivas där och att ni har det bra:)

Älskar er båda så mycket!!

Puss o kram

2008-10-04 @ 12:44:40
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0