Blir så trött!

Nu börjar jag bli riktigt arg på min mens !!
Förra gången var den 10veckor försenad, tog tre gravtest men alla var negativa, var man ett nervrak? Svar JA!
nu är den en månad försenad och jag börjar bli riktigt irriterad.. förjag vet att jag inte är gravid, men ändå så blir man lite sådär :/
Jag har ingen lust att spendera massa pengar på jävla gravtest och sen blir det negativt.
För hade jag vart gravid så hade jag fan märkt de eftersom förra gången tog de mig två dagar sen fatta jag att jag var gravid men de tog två veckor innan de kom positivt på stickan, så jag vet när jag är och inte är..
men blir bara så irriterad på min msn, får alltid gå med tamponger & extra trosa i skötväskan OM den nu skulle dyka upp.. kan ju komma närsom helst.. Kan inte ha på mig ljusa kläder för sen KAN ju komma.. åh irriterad jag blir >.<

Någon annan som har haft sånt problem med mensen?
Den var regelbunden direkt efter förlossningen men nu har den börjat fucka sig totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0